🖤 Black Month 🖤 Spar 15 % nå! KODE: BLACK15
0

Vognen din er tom

DMCA

IMMATERIELL EIENDOMSKRAV

Hvis du mener at Diamond Smile's har krenket dine immaterielle rettigheter, oppfordrer vi deg til å kontakte oss ved å bruke prosedyren som er beskrevet nedenfor.

A. FREMGANGSMÅTE FOR RAPPORTERING AV KRENNING AV IMMATERIELL EIENDOM:

Det er vår policy å (1) blokkere tilgang til eller fjerne alt innhold (inkludert, uten begrensning, tekst, grafikk og bilder) (samlet innhold) som den mener i god tro å krenke de immaterielle rettighetene til tredjeparter etter mottak av en kompatibel melding; og (2) fjerne og avbryte tjenesten for gjentatte overtredelser.s.

Hvis du mener at innhold som ligger på eller er tilgjengelig via nettstedet utgjør brudd på opphavsretten, eller at dine immaterielle rettigheter på annen måte er blitt krenket, vennligst send en melding om krenkelse som inneholder følgende informasjon til den utpekte agenten som er oppført nedenfor:

  1. En fysisk eller elektronisk signatur fra en person som er autorisert til å handle på vegne av eieren av opphavsretten som angivelig har blitt krenket;
  2. Identifikasjon av verk eller materialer som blir krenket;
  3. Identifikasjon av materialet som hevdes å være krenkende, inkludert informasjon om plasseringen av det krenkende materialet som opphavsrettseieren ønsker å få fjernet, med tilstrekkelig detaljer slik at Diamantsmil  Store er i stand til å finne og bekrefte sin eksistens;
  4. En erklæring om at varsleren har en god tro på at materialet identifisert i (1)(c) ikke er autorisert av opphavsrettseieren, dennes agent eller loven; og
  5. Kontaktinformasjon om varsleren inkludert adresse, telefonnummer og, hvis tilgjengelig, e-postadresse;
  6. En erklæring gitt under straff for mened om at informasjonen som er gitt er nøyaktig og at den varslende parten er autorisert til å sende inn klagen på vegne av opphavsrettseieren.
  7. Så snart den utpekte agenten har mottatt korrekt melding om brudd på bona fide. Ved mottak av en skikkelig melding om brudd på opphavsretten forbeholder vi oss retten til å fjerne eller deaktivere tilgang til det krenkende materialet;
  8. varsle innholdsleverandøren som er anklaget for krenkelse om at vi har fjernet eller deaktivert tilgang til det aktuelle materialet; og
  9. avslutte slik innholdsleverandørs tilgang til tjenestene hvis han eller hun er en gjenganger.
  10. Prosedyre for å levere et motvarsel til den utpekte agenten. Hvis innholdsleverandøren mener at materialet som ble fjernet (eller som tilgangen ble deaktivert) ikke er krenkende, eller innholdsleverandøren mener at den har rett til å legge ut og bruke slikt materiale fra opphavsrettseieren, opphavsrettseierens agent, eller , i henhold til loven, kan innholdsleverandøren sende oss et motvarsel som inneholder følgende informasjon til den utpekte agenten. En fysisk eller elektronisk signatur fra innholdsleverandøren;
  11. Identifikasjon av materialet som har blitt fjernet eller som tilgangen er deaktivert og stedet der materialet dukket opp før det ble fjernet eller deaktivert;
  12. En erklæring om at innholdsleverandøren har en god tro på at materialet ble fjernet eller deaktivert som følge av feil eller feilidentifikasjon av materialet; og
  13. Innholdsleverandørens navn, adresse, telefonnummer og, hvis tilgjengelig, e-postadresse, og en erklæring om at en slik person eller enhet samtykker til jurisdiksjonen til den føderale domstolen for det rettslige distriktet der innholdsleverandørens adresse er lokalisert, eller hvis innholdsleverandørens adresse er utenfor USA, for ethvert rettsdistrikt der Diamantsmil  Butikken er lokalisert, og at en slik person eller enhet vil akseptere prosessbehandling fra personen som ga melding om den påståtte krenkelsen.

Hvis en motmelding mottas av den utpekte agenten, kan vi sende en kopi av motmeldingen til den opprinnelige klagende parten og informere den parten om at vi kan erstatte det fjernede innholdet eller slutte å deaktivere det innen 10 virkedager. Med mindre rettighetseieren inngir en søksmål for en rettskjennelse mot medlemmet, kan det fjernede innholdet erstattes, eller tilgang til det gjenopprettes, i løpet av 10 til 14 virkedager eller mer etter mottak av motvarselet, etter vårt skjønn.

Vær oppmerksom på at i henhold til seksjon 512(f) i DMCA, kan enhver person som bevisst gir en uriktig fremstilling av at innhold eller aktivitet krenker, bli underlagt erstatningsansvar, inkludert advokatsalærer.

Du kan sende inn klager via vår e-post på: contact@diamondsmileteeth.eu