🖤 Black Month 🖤 Spar 15 % nå! KODE: BLACK15
0

Vognen din er tom

Angrerett

Takk for at du handler hos DiamondSmileTeeth.

Tolkning og definisjoner

Tolkning

Ordene hvor den første bokstaven er stor har betydninger definert under følgende forhold. Følgende definisjoner skal ha samme betydning uavhengig av om de står i entall eller flertall.

Definisjoner

I denne retningslinjen for retur og refusjon:

  • Selskap (referert til som enten "selskapet", "vi", "oss" eller "vår" i denne avtalen) refererer til Limitless eCom GmbH, Tyskland, Warthestraße 21.

  • Varer referer til varene som tilbys for salg på tjenesten.

  • Ordrene betyr en forespørsel fra deg om å kjøpe varer fra oss.

  • Service refererer til nettstedet.

  • Nettsted refererer til DiamondSmileTeeth, tilgjengelig fra https://www.diamondsmileteeth.eu/

  • Du betyr individet som har tilgang til eller bruker tjenesten, eller selskapet eller annen juridisk enhet som en slik person får tilgang til eller bruker tjenesten på, alt etter hva som er aktuelt.

Dine rettigheter til kansellering av bestillingen

Du har rett til å kansellere bestillingen din innen 14 dager uten å oppgi noen grunn for å gjøre det.

Fristen for å kansellere en bestilling er 14 dager fra datoen du mottok varene eller da en tredjepart du har oppnevnt, som ikke er transportør, tar i besittelse av det leverte produktet.

For å utøve angreretten din, må du informere oss om avgjørelsen din ved hjelp av en tydelig erklæring. Du kan informere oss om avgjørelsen din ved å:

  • Via epost: contact@diamondsmileteeth.eu

Vi refunderer deg senest 14 dager fra den dagen vi mottar de returnerte varene. Vi vil bruke samme betalingsmiddel som du brukte for bestillingen, og du vil ikke pådra deg noen gebyrer for slik refusjon.

Betingelser for retur

For at varene skal være kvalifisert for retur, må du sørge for at:

  • Varene ble kjøpt i løpet av de siste 14 dagene
  • Varene er i originalemballasjen

Følgende varer kan ikke returneres:

  • Levering av varer laget etter dine spesifikasjoner eller tydelig personalisert.
  • Levering av varer som etter sin natur ikke er egnet til å returneres, forringes raskt eller hvor utløpsdatoen er over.
  • Levering av varer som ikke er egnet for retur på grunn av helsevern eller hygieneårsaker og som ble åpnet etter levering.
  • Levering av varer som etter levering, i henhold til deres natur, er uatskillelig blandet med andre varer.

Vi forbeholder oss retten til å nekte retur av varer som ikke oppfyller de ovennevnte returbetingelsene etter eget skjønn.

Kun varer med ordinær pris kan refunderes. Dessverre kan varer på salg ikke refunderes. Denne ekskluderingen gjelder kanskje ikke for deg hvis den ikke er tillatt i henhold til gjeldende lov.

Utelukkelse eller for tidlig utløp av angreretten

Angreretten faller ut før tid for kontrakter om levering av forseglede varer som av helsevern- eller hygienehensyn ikke er egnet for retur dersom forseglingen er fjernet etter levering.
Generell informasjon:
1. vennligst unngå skade og forurensning av varene. Vennligst send varene tilbake til oss i originalemballasjen og uåpnet med alt innhold.
2. vennligst ikke send varene tilbake til oss frakt hente hvis mulig.
Vær oppmerksom på at overholdelse av vilkårene ovenfor er en forutsetning for effektiv utøvelse av angreretten.

Vær oppmerksom på gjeldende angrerett for kosmetiske produkter ( 312g para. 2 nr. 3 BGB)::
I henhold til 312g stk. 2 nr. 3 BGB gjelder angreretten, med mindre annet er avtalt mellom partene, ikke for kontrakter om levering av forseglede varer som av helsevern- eller hygienehensyn ikke er egnet for retur, dersom deres forsegling er fjernet etter leveranse. Dette inkluderer for eksempel reseptfrie legemidler, medisinske produkter, ferdigmat, kosmetikk og hygieneprodukter som er forseglet.d
ved levering og hvis plombering er fjernet etter levering.

Retur av varer

Du er ansvarlig for kostnadene og risikoen ved å returnere varene til oss. Du bør sende varene til følgende adresse:

Limitless eCom GmbH
Warthestraße 21
14513 Teltow

Vi kan ikke holdes ansvarlige for varer som er skadet eller tapt i returforsendelse. Derfor anbefaler vi en forsikret og sporbar posttjeneste. Vi kan ikke utstede en refusjon uten faktisk mottak av varene eller bevis på mottatt returlevering.

Gaver

Hvis varene ble merket som en gave da de ble kjøpt og deretter sendt direkte til deg, vil du motta en gavekreditt for verdien av returen. Når det returnerte produktet er mottatt, vil et gavekort bli sendt til deg.

Hvis varene ikke ble merket som en gave da de ble kjøpt, eller gavegiveren fikk bestillingen sendt til seg selv for å gi den til deg senere, vil vi sende tilbakebetalingen til gavegiveren.

Kontakt oss

Hvis du har spørsmål om våre retningslinjer for retur og refusjon, vennligst kontakt oss:

  • Via epost: contact@diamondsmileteeth.eu